Nederlandse vertaling J.K. Rowling nu gratis te lezen!

Met veel plezier maken we bekend dat het gratis online verhaal De Ickabog beschikbaar is in het Nederlands! De vertaling komt van niemand minder dan Wiebe Buddingh’. De eerste hoofdstukken van het verhaal van J.K. Rowling zijn nu te lezen. Tot vrijdag 25 september komt er elke werkdag een nieuw hoofdstuk bij. Lees het begin van het verhaal van De Ickabog hier.

Jonge kunstenaars in de dop zullen blij zijn te horen dat de Ickabog Tekenwedstrijd vandaag in meerdere landen tegelijk van start gaat: een echte internationale samenwerking tussen de schrijfster en jonge kunstenaars over de hele wereld. De wedstrijden worden georganiseerd door de plaatselijke uitgever. J.K. Rowling speelt geen rol in het selectieproces.

Kijk voor meer informatie op onze Wedstrijdpagina.

Tot en met vrijdag 25 september verschijnt er elke werkdag een nieuw hoofdstuk.

Kijk ook bij auteurs

J.K. Rowling