De denkersclub

Carel Peeters

De 21ste eeuw was nog nauwelijks begonnen of grote gebeurtenissen in politiek en economie (terrorisme, de val van de e-economie) schudden het denken op. Het overal doorgedrongen overspannen optimisme moest op alle denkbare gebieden herijkt worden.

De denkersclub bevat een overzicht van het denken aan het begin van deze prille eeuw. Alle fenomenen, verschijnselen, illusies en ideeën komen langs de sceptische blik van Peeters: het fatsoen, de virtuele werkelijkheid, de intellectuelen, globalisering, emotiecultuur, genetica, de precaire status van de mens, de deugdkunde en vele andere thema’s.

Andere boeken van deze auteur

Algemene info

Leverbaar Nee
paperback