Graven naar het hart van de aarde

Tunneling to the Center of the Earth

Kevin Wilson

Als de wedstrijd begint cirkelen we om de eiken eettafel, een tafel waaraan in betere tijden meer dan vijftig gasten konden zitten en waarop duizend papieren kraanvogels zijn opgesteld – tweehonderdvijftig voor iedere broer. De kraanvogels worden vervolgens over de tafel rondgeblazen door vier enorme ventilatoren, eentje op iedere hoek van de tafel, tot er nog maar één kraanvogel over is. De eigenaar van die laatste vogel erft het landgoed.

Kevin Wilsons verhalen zijn onweerstaanbaar grappig en doen denken aan David Sedaris. Wilsons personages variëren van werknemers voor een bedrijf dat stand-in oma’s levert aan families met overleden, zieke of gewoon nare grootouders, tot een medewerkster bij een scrabblestenenfabriek wier ouders spontaan in vlammen zijn opgegaan. Graven naar het hart van de aarde werd bekroond met een Shirley Jackson Award voor de beste verhalenbundel.

Bestelformulier

Voornaam

Achternaam

Adres*

Postcode*

Plaats*

Opmerkingen

Aantal exemplaren

Betaalwijze

Welkom bij De Harmonie Winkel

Alle leverbare titels zijn te bestellen door een druk op de knop Bestel.

Betaling is mogelijk door het bedrag per bank over te schrijven. Zodra wij uw betaling ontvangen hebben wordt uw bestelling verstuurd. Wij streven ernaar uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden.

Na ontvangst van uw bestelling krijgt u van ons een bevestiging met daarin de totale kosten. Boven de € 20,- rekenen wij geen verzendkosten.

Retourneren van het artikel is mogelijk binnen 14 werkdagen na verzending. Retourzendingen worden geaccepteerd, mits het artikel onbeschadigd en deugdelijk verpakt is en de originele factuur is bijgevoegd.

Verdere informatie vindt u in onze Algemene Voorwaarden.

Leverbaar Ja
    paperback
    Aantal pagina's 224
    NUR 304