Rondo

Renske Gerstel

In Rondo, het nieuwe, kleurrijke uitklapboek van Renske Gerstel, valt al wandelend door een drukke winkelstraat van alles te ontdekken. Konijnen rennen voorbij, vanuit een raam spelen kinderen met grote marionetten en op de grond ligt een verloren knuffel. Sommige voorbijgangers dragen vreemde koffers. Wat zou daarin zitten? En waar gaan al deze mensen naartoe?

Ten slotte beland je bij een rij wachtende mensen voor de ingang van een theater. Vouw de deur van dit theater open en ontdek wat eerder nog verborgen was: de uitklapbare binnenkant van het boek. Hier bevindt zich een theaterzaal, gevuld met muziek, dans, licht en limonade én de mensen die eerder op straat te zien waren. Neem plaats op de eerste rij en ontdek wat hierbinnen allemaal gebeurt.

Renske Gerstel volgde haar opleiding aan de Gerrit Rietveld Academie. Eerder verscheen van haar het originele uitklapboek Hannah.

___

Wedstrijd

Vind je het leuk om muziek of geluid te maken? Maak dan een eigen geluidsopname bij onderstaand filmpje van Rondo. Je hoeft niet zelf een muziekinstrument te bespelen. Misschien ga je liever met potten, pannen of je eigen stem aan de slag? Dat mag! Een opname maak je eenvoudig met een mobiele telefoon. Ben je tevreden? Dan kun je de geluidsopname mailen naar: info@deharmonie.nl. Voor mee informatie over de wedstrijd zie deze link.

De leukste opnamen zullen onder het filmpje worden gemonteerd en online worden vertoond. De vijf beste inzenders maken bovendien kans op een exemplaar van Rondo. De wedstrijd loopt nog tot eind 2022!

___

Bestelformulier

Voornaam

Achternaam

Adres*

Postcode*

Plaats*

Opmerkingen

Aantal exemplaren

Betaalwijze

Welkom bij De Harmonie Winkel

Alle leverbare titels zijn te bestellen door een druk op de knop Bestel.

Betaling is mogelijk door het bedrag per bank over te schrijven. Zodra wij uw betaling ontvangen hebben wordt uw bestelling verstuurd. Wij streven ernaar uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden.

Na ontvangst van uw bestelling krijgt u van ons een bevestiging met daarin de totale kosten. Boven de € 20,- rekenen wij geen verzendkosten.

Retourneren van het artikel is mogelijk binnen 14 werkdagen na verzending. Retourzendingen worden geaccepteerd, mits het artikel onbeschadigd en deugdelijk verpakt is en de originele factuur is bijgevoegd.

Verdere informatie vindt u in onze Algemene Voorwaarden.

Andere boeken van deze auteur

Algemene info

Leverbaar Ja