Doe mee met de Sigmund onderschriftenwedstrijd!

Maak uw eigen Sigmund!
Maak je als tekenaar strips over therapie en relaties, komt er een heel katern over psychologie in de Volkskrant! Zulke concurrentie kan Sigmund er niet bij hebben. Tekenaar Peter de Wit zit in de verdrukking. Vandaar onze oproep: help hem door een eigen Sigmundtekst te maken!

Verzin een tekst bij de volgende tekening:

Stuur uw tekst o.v.v. Sigmundwedstrijd naar:
de Volkskrant
t.a.v. Janine Kieft
1000 BA Amsterdam
of mail deze naar j.kieft@volkskrant.nl .
De inzending sluit op 12 december. Een jury bestaande uit Bram Bakker, Suzanne Weusten en tekenaar Peter de Wit nomineert zes inzendingen. Deze teksten worden, met naam en woonplaats, van 17 t/m 22 december gepubliceerd op de plaats van de Sigmund-strip.
De tekst van 22 december is de winnaar, die wordt bekroond met het origineel van de wedstrijdcartoon.
De overige vijf genomineerden krijgen een gesigneerd exemplaar van Sigmund Zestiende Sessie.