S1NGLE Style en Het uitje van de muggenziftersclub

Zowel Het uitje van de muggenziftersclub van Matthias Giesen als S1ngle Style van Hanco Kolk en Peter de Wit ligt nu in de winkel!

In S1ngle Style houden stijliconen Stella, Nienke en Fatima ons op de hoogte van de hotste trends op de singlesmarkt. Ondertussen komt de jonge, mooie, bitchy Floor de receptie van het ziekenhuis versterken, tot ongenoegen van Stella. De strijd laait hoog op. Zal het Stella lukken om haar positie te handhaven?

Het uitje van de muggenziftersclub is een mooi en handzaam (cadeau-)boek met Giesens grappigste tekeningen van de afgelopen jaren. Grappen over wetenschap en wetenschappers worden wereldwijd gemaakt, maar Matthias Giesen maakt de beste. Hij tekent in de traditie van Glen Baxter en Edward Gorey met een onnavolgbaar gevoel voor taal en in een herkenbare eigens stijl.