Dames heren ook!

Kees van Kooten , Wim de Bie

In de succesvolle serie themaschijven van Van Kooten & De Bie verschijnt nu de vierde dvd: Dames heren ook! Met deze dvd brengen Van Kooten & De Bie hulde aan allen die anderen iets willen leren, bijbrengen, opdringen of aan het verstand peuteren.
In de loop der jaren hebben Van Kooten & De Bie een groot aantal leidinggevenden voor de televisiecamera’s gehad: voorzitters van de Vereniging van Anonieme Hijgers, de Vereniging van Blowende Oudere Jongeren, en de Algemene Nederlandse Tandembond; leiders van de Cursus Doodgaan, de Cursus Chinees eten en de Cursus Creatief Boos Zijn; therapeuten reïncarnatie, hypno- en urine-instituten.

Op deze ruim twee uur durende themaschijf zijn niet eerder op video of dvd verschenen scènes verzameld over allerlei verenigingen, cursussen, acties en therapieën. Met een inleiding van de Voorzitter van de Vereniging van Voorzitters prof. dr. ir. P. Akkermans.

Leverbaar Nee
dvd