De Stichting Morekop en andere verhalen

Kees van Kooten , Wim de Bie

Deze dvd bevat drie komische speelfilms. De Stichting Morekop : Koos Koets en Robbie Kerkhof ontmoeten elkaar voor het eerst. Jemig de pemig, dat klikt meteen! Koos Koets en Robbie Kerkhof krijgen subsidie voor hun Stichting Oudere Jongeren. Dan gaan zij het land in en het podium op. Mozes Kriebel, wat een kick!
Ik Roep Nog Hee!: nog één keer versiert ex-profwielrenner Karel van Loenen een sponsorcontractje. Na zijn spectaculaire terugkeer in het peleton doet hij een gooi naar het wereldduurrecord. Tragikomische topsport!
2 In 1 Cel : ten bate van het onderzoek naar de haalbaarheid van de ‘meermanscel’ laten Van Kooten en De Bie zich drie etmalen opsluiten en observeren. De spanningen lopen hoog op en de anarchie slaat toe…

Leverbaar Nee
dvd